Proponujemy ponad 400 najpopularniejszych europejskich połączeń promowych, dostępnych bezpośrednio w naszym systemie rezerwacji. Proponujemy również połączenia mniej popularne, wystarczy skontaktować się z nami w dowolny wygodny dla Państwa sposób, a zostanie przedstawiona oferta na połączenia nie ujęte w naszej standardowej ofercie.
NIE.
Po tym, jak złożą Państwo zamówienie, nasi spedytorzy promowi, zajmą się realizacją rezerwacji na wybrane przez Państwa połączenia. Klienci którzy posiadają termin płatności otrzymują następnie potwierdzenie rezerwacji na e-mail. smsem, przez "Trans" lub telefonicznie lub faxowo. Natomiast z nowymi klientami spedytorzy kontaktują sie w celu określenia formy współpracy. Spedytorzy, potwierdzając rezerwacje, przekazują drogą elektroniczną potwierdzenie bookingu (numer bookingu), który należy przekazać kierowcy w dowolny sposób (najlepiej smsem). Na podstawie numeru bookingu w kasie portu wypłynięcia, kierowca pojazdu otrzymuje kartę pokładową.
W niektórych przypadkach wystarczy podać numer pojazdu oraz nazwę naszej firmy "SKAT Transport Sp. z o.o." sp. k. aby przeprawić się na nasze konto.
Ponieważ jesteśmy jedynie przedstawicielami linii promowych, nie mamy żadnych możliwości odzyskania utraconego mienia. Jednak służymy pomocą w sprawie kontaktu z armatorami.
Rezerwacja powrotu otwartego jest tylko możliwa gdy armator daje taką możliwość. W większości przypadków należy jednak podać konkretny dzień i godzinę. Wszelkich informacji udzielą nasi spedytorzy.
Niestety nie ma takiej możliwości. Ze względu na warunki umowy, PROMYSKAT rozlicza się z armatorem w specjalnym trybie. Płatność powinna być uregulowana na konto SKAT Transport Sp. z o.o. sp. k. zgodnie z warunkami współpracy.
Płatności za złożoną rezerwację należy dokonać na podstawie faktury, wystawionej przez firmę SKAT Transport Sp. z o.o. sp. k. w ściśle określonym na niej terminie, na podane konto bankowe w Banku Millienium,
SWIFT BIGBPLPWXXX PL41 1160 2202 0000 0000 8156 4359
Lub za pomocą płatności elektronicznych, obsługiwanych przez "Przelewy24" na podstawie przesłanego Państwu przez spedytora promowego unikalnego linku. Wszystkie informacje o płatności, łącznie z kwotą do zapłaty i nr konta bankowego, są przekazywane przez e-mail na adres podany przy składaniu rezerwacji.
Krok pierwszy:
Zamówienie można składać elektronicznie, wypełniając formularz rezerwacji na naszej stronie internetowej, przesyłając e-mail do spedytorów promowych na podane w zakładce kontakt adresy lub za pomocą "Transa".
Drugi krok to potwierdzenie przyjęcia do realizacji.
W zależności od sposobu zgłoszenia zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Dzięki złożeniu zmówienia przez PROMYSKAT kontrahent widzi statusy od razu na swoim koncie, w pozostałych przypadkach jest to odpowiedź na e-maila bądź przez TRANSA. Jeśli klient jest na przedpłatę otrzymuje drogą e-mailową proformę do zapłaty.
Potwierdzenie jest wysyłane przez nas na adres e-mail podany przy składaniu rezerwacji. W szczególnych przypadkach spedytor promowy kontaktuje się telefonicznie lub za pomocą "Transa" z zamawiającym, w celu doprecyzowania zamówienia. Potwierdzenie zawiera podsumowanie rezerwacji oraz kwotę do zapłaty, termin płatności oraz nr konta bankowego. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową.
Trzeci krok to Booking
Spedytor promowy wysyła potwierdzenie rezerwacji zamawiającemu w sposób wskazany przez klienta przy zamówieniu. Potwierdzenie zawiera nr bookingu, nazwę linii promowej oraz podsumowanie danych bookingu (trasa, dzień i godzina)
O ile klient nie jest uprawniony do odroczonych płatności, wymagamy pełnej zapłaty w momencie rezerwacji, a zatem nie można dokonać rezerwacji i zapłacić w porcie. Niestety, nie jesteśmy w stanie przyjąć płatności gotówką.
Tak,
wszystkie płatności on-line są obsługiwane za pośrednictwem bezpiecznego serwera, który szyfruje wszystkie dane w specjalnym formacie. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje serwis płatności elektronicznych "Przelewy24".
Niektórzy przewoźnicy promowi ustalają dopłaty paliwowe (BAF - Bunker Adjustment Factor) do końcowych cen rezerwacji promowych. Dopłaty są ustalane na podstawie aktualnie panującej sytuacji na rynkach paliw. W wybranych sytuacjach dopłaty już są w cenie biletu lub są doliczane do końcowej ceny biletu. Szczegóły dopłat paliwowych podajemy w zakładce BAF.
Tak, oczywiście - do każdej rezerwacji wystawiamy fakturę VAT. Na życzenie klienta możemy ją przesłać pocztą lub drogą elektroniczną.
Akceptujemy płatności kartami debetowymi i kredytowymi Visa i MasterCard.
Bilet otwarty (open ticket) to bilet ważny nie na konkretną przeprawę o danej godzinie, ale rezerwację ważną przez dany okres czasu. Czasem jest to 48h, 3 dni, 2 tygodnie, a nawet rok – zależnie od armatora. W tym czasie kierowca może przeprawić się o dowolnej porze; po prostu stawia się w porcie i wówczas na bramce dostaje bilet na najbliższy wolny prom.
Jest to uzależnione od warunków armatora. Zapytaj o to spedytora – z niektórymi przewoźnikami wynegocjowaliśmy brak takiej dopłaty, z innymi nie. Zawsze należy poinformować nas o podwójnej obsadzie; w przeciwnym razie drugi kierowca może nie być zabrany.
Ściśle zależy to od trasy, na której przeprawiamy auto. Wszystkie informacje dostępne są bezpośrednio u naszych spedytorów.
Całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Biuro promowe jest czynne pon.-pt. 09:00-17:00, jednak po godzinach jesteśmy dostępni pod telefonami komórkowymi oraz pod numerem dyżurnym a także odbieramy pocztę e-mail. Zapraszamy na podstronę Kontakt.
Tak, jednak za taką usługę jesteśmy zobowiązani wystawi fakturę VAT na firmę prowadzącą dowolny charakter działalności gospodarczej.
Obsługujemy wszystkie rodzaje pojazdów kołowych oraz ładunków mobilnych (np. samojezdne maszyny rolnicze, budowlane czy też inne maszyny specjalistyczne). Przy dokonywaniu rezerwacji należy wpisać długość TOTAL.