Zgodnie z ujawnionymi informacjami, SOL będzie teraz wykonywał na trasie pomiędzy Szwecją a Belgią aż siedem rejsów tygodniowo. Do tej pory na trasie Goteborg-Zeebrugge odbywały się cztery kursy w tygodniu. W tym celu do obsługi połączenia oddelegowany zostanie dodatkowy statek. Będzie to mająca 185 metrów długości jednostka Ark Forwarder. Pierwszy jej rejs na nowej trasie odbędzie się już w czwartek.
„Zauważyliśmy olbrzymi wzrost, jeśli chodzi o wielkość przewożonego frachtu i pod względem oferowanej przestrzeni osiągnęliśmy już górną granicę” - powiedział Ragnar Johansson ze Swedish Orient Line. „Aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie, zamierzamy rozwijać dostępną przestrzeń i w ten sposób zapewnić, że możemy w dalszym ciągu oferować naszym klientom efektywny system najwyższej klasy”.
Decyzja Swedish Orient Line oznacza mocne zwiększenie podaży na trasach ze Szwecji do Belgii. W sumie będzie to 16 rejsów tygodniowo, które poza SOL oferowane są także przez CLdN oraz DFDS.
Terminal Zeebrugge pozostaje jednym z ważniejszych terminali dla wielu szwedzkich eksporterów i importerów. Jest on doskonale skomunikowany i stwarza doskonałe możliwości związane z dalszą dystrybucją towarów.
PromySkat
Źródło: SOL, Goteborg Havn