Nowe logo, przeprowadzka do nowej, dużej siedziby to tylko niektóre ze zmian, jakie w ostatnim czasie przeszła firma SKAT Transport. Przeobrażenia te są świadectwem dynamicznego rozwoju całego przedsiębiorstwa, którego istotnym ogniwem jest też dział promowy. W 2013 r. doczekał się on odrębnego serwisu, doskonale znanego dziś jako PromySkat. Teraz ewoluował także jego logotyp. W nowej odsłonie koresponduje on z odświeżonym, nowoczesnym znakiem SKAT Transport.
Czcionka, którą zastosowano podczas tworzenia nowego logotypu PromySkat, pochodzi z rodziny DIN. Wyróżnia ją elegancja, nowoczesność oraz wysoka czytelność. Jej innowacyjny charakter wpisuje się w obraz pozytywnych zmian, jakie zachodzą w skali całej firmy, która z jednej strony jest przygotowana na nowe wyzwania, a z drugiej hołduje nieśmiertelnej idei „Always on time”. Ta zasada stała się wyróżnikiem przedsiębiorstwa SKAT Transport na europejskim rynku i błyskawicznie uczyniła z niego bardzo ważnego gracza w branży usług logistycznych, gdzie zaobserwować można stale rosnące znaczenie przepraw realizowanych drogą morską oraz transportu intermodalnego. W ten sposób hasło marki PromySkat "Ferry on Time", nawiązuje do zasad całej firmy.
Elementem, który znamionuje nowy logotyp marki PromySkat, jest znak przedstawiający trzy stylizowane morskie fale. Odwołuje się on do symboliki morza i jego siły. W sposób oczywisty odnosi się też do działalności serwisu poświęconego branży promowej, dzięki któremu można nie tylko w prosty i szybki sposób dokonywać rezerwacji, ale też być na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami dotyczącymi transportu realizowanego drogą morską.
Udostępnienie nowego logotypu PromySkat, który oparty jest o identyczną kolorystykę oraz rygorystyczną geometrię - podobnie jak znak firmy SKAT Transport, pozwoli na współtworzenie spójnego wizerunku marki.
Dział Promowy firmy SKAT Transport jest dobrze znany na rynku TSL już od kilkunastu lat. Udostępniona w ubiegłym roku strona internetowa poświęcona przeprawom promowym została wykreowana jako odpowiedź na nieustannie rosnącą liczbę klientów oraz coraz szerszą ofertę połączeń promowych. Platforma ta stanowi dziś wygodne narzędzie, z którego korzystają zarówno firmy transportowe współpracujące z firmą SKAT Transport, jak i klienci indywidualni, którzy dzięki intuicyjności serwisu, planując wakacyjną podróż, mogą szybko i łatwo zarezerwować interesujący ich rejs.
Nowy logotyp będzie sukcesywnie zastępował poprzednia wersję w materiałach informacyjnych oraz w publikacjach.