Dział Promowy SKAT Transport istnieje już od wielu lat. Co skłoniło Was do założenia odrębnej strony akurat teraz?
- To prawda Dział Promowy firmy SKAT Transport jest znany na rynku przepraw od wielu lat, nowa strona promowa jest stworzona na potrzeby ciągle rosnącej liczby klientów oraz coraz szerszej oferty połączeń promowych. Zaprojektowaliśmy taką platformę, która będzie dodatkowym narzędziem dla współpracujących z nami firm, ale także która da możliwość dokonywania rezerwacji pasażerskich i prywatnego korzystania z przepraw promowych. Chcemy aby klienci jak najrzetelniej mogli uzyskać wszelkie informacje oraz jak najszybciej mogli zarezerwować prom. Dlatego podkreślam że nowy portal jest dla każdego – obojętnie czy chce przeprawić się samodzielnie czy z ładunkiem cargo.
Portal, poprzez swoją nazwę, jasno informuje odbiorcę że działacie pod skrzydłami firmy SKAT Transport. Jednocześnie na rynku obserwuje się tendencję do tworzenia odrębnych marek - skąd zatem takie zamierzenie?
- Nazwa Skat Transport jest dobrze rozpoznawana w kraju i zagranicą, wiele klientów ceni serwis oferowany przez naszych spedytorów, dlatego postanowiliśmy nową nazwą, szatą graficzną oraz logiem nawiązać do dobrych tradycji znanych naszym klientom.
Z tego co wiem, to jeszcze nie koniec rozbudowywania strony. Jakie możliwości będą oferowane Waszym klientom w przyszłości?
- Tak, obecna odsłona to tylko pierwszy etap budowy naszego portalu, jednak już teraz pozwala on korzystać z wielu opcji dostępnych w serwisie. Ze względu na trwające pracę projektowe na razie nie zdradzę dalszych planów, jednak mogę zapewnić że najważniejszy dla nas jest odbiorca, liczymy się z jego zdaniem i pomysłami, dlatego też zachęcamy naszych klientów do uczestniczenia w procesie tworzenia i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje. Bacznie obserwujemy ciągle modyfikujące się potrzeby rynkowe, podążamy za nimi aby zapewnić naszym klientom pełne zaspokojenie potrzeb oraz maksymalny komfort i wygodę.
Załóżmy, że jestem klientem zainteresowanym kupnem promów i robię to po raz pierwszy. Czy portal „poprowadzi” mnie przez kolejne etapy aż do finału zamówienia? Jak wygląda ta procedura?
- Tak, strona jest stworzona intuicyjnie, zależało nam na tym aby wszystkie potrzebne informacje były przekazane w prosty, aczkolwiek rzetelny sposób i tak aby klient szybko i łatwo mógł dokonać rezerwacji . W przypadku wątpliwości można skorzystać z kategorii „Pytania i odpowiedzi” lub zwrócić się do naszych specjalistów za pomocą Chat’u.
Macie w ofercie około 300 połączeń. Na pewno niektóre z nich są zamawiane częściej, inne rzadziej. Które zatem można nazwać Waszą specjalnością?
- To prawda, liczba połączeń jest imponująca i cały czas rośnie, oczywiście ze względu na położenie Polski oraz ukierunkowania transportowe najbardziej popularne kierunki to Wielka Brytania, Irlandia i Skandynawia. Natomiast ostatnio klienci coraz częściej interesują się i korzystają z połączeń np. na Maltę, Wyspy Kanaryjskie, Afrykę Północną czy Cyklady – te i inne połączenia również jesteśmy w stanie zrealizować na bieżąco.
Porozmawiajmy o samym Dziale Promowym. Ile osób w nim pracuje? Czy w planach jest jego dalszy rozwój pod tym względem?
- Zespół Promyskat składa się z kilkunastu osób, nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta oraz rezerwacji przepraw. Stawiamy na jakość więc aby zapewnić naszym klientom w pełni dyspozycyjną i najlepsza obsługę, cały czas mamy na uwadze rozwój i zatrudnianie nowych, wykwalifikowanych osób.
W transporcie pracuje się 24 godziny na dobę. Czy praca spedytora promowego jest uciążliwa? Jaki serwis oferujecie po godzinach pracy w biurze?
- To prawda transport międzynarodowy nigdy się nie zatrzymuje, spedytorzy promowi są tego świadomi dlatego oferujemy pomoc 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Nasi specjaliści korzystają z nowoczesnych urządzeń mobilnych pozwalających na obsługę klientów w dowolny dzień, o dowolnej porze, zdarza się jednak że jesteśmy ograniczeni czasem pracy niektórych linii promowych, ale dokładamy wszelkich starań aby proces oczekiwania był jak najkrótszy.
Jaką pozycję ma Dział Promowy w odniesieniu do całego SKATa? Były czasy, że w ogóle nie było takowej komórki – czy jest to teraz ważna część firmy?
- Dział Promowy powstał jako wsparcie dla własnego transportu i spedycji, z czasem przekształcił się w samodzielna jednostkę. Na ten moment stanowi on, ze względu na pozycje rynkowa, jeden z najważniejszych działów w firmie.
Zbliżają się wakacje, niewdzięczny czas dla branży transportowej. Czy przewidujecie spowolnienie? Przygotowujecie się jakoś na możliwy spadek zleceń?
- Promyskat to nie tylko serwis promowy dla transportu, w sezonie letnim wzrasta ilość rezerwacji pasażerskich, dlatego nie przywidujemy zmniejszenia ilości zamówień .
Jakie opcje i kategorie poleca Pan klientom, korzystającym z Państwa serwisu?
- Przede wszystkim strona Promyskat jest dostosowana do wszystkich urządzeń mobilnych, dlatego korzystanie z niej jest łatwe i przyjemne.
System rezerwacji, który jest dostosowany do konkretnego połączenia i armatora, oznacza to, że działa on intuicyjnie i wymaga tylko niezbędnych danych do rezerwacji , skracając jej czas do minimum. Polecam „Przegląd Promowy” oraz „Odwołane Promy” jako świetne i aktualne źródło informacji. Nasza strona dostarcza również bieżących danych na temat wysokości opłaty paliwowej (BAF), adresów portów oraz rozkładów poszczególnych połączeń. Dla ciekawskich których interesuje co dzieje w porcie jest ikonka „Kamery w portach” - wystarczy jedno kliknięcie aby obserwować ruch jednostek w czasie rzeczywistym, jest tam również mapa nawigacyjna pokazująca gdzie aktualnie znajdują się poszczególne jednostki.
Coś chce Pan dodać na koniec?
- Myślę że przekazałem już większość informacji i zachęciłem do odwiedzenia naszego portalu. Warto z niego korzystać gdyż jest świetnym źródłem informacji oraz gwarantuje najlepszą obsługę i konkurencyjne ceny na rynku. Promyskat.pl to portal przyszłościowy, ciągle się rozwijający, wychodzący klientom naprzeciw, stworzony dla ich oczekiwań i wygody! Zapraszam!