Należące do Viking Line promy, które w ostatnim czasie przeszły modernizację, czyli Mariella i Gabriella, otrzymują regularnie bardzo dobre wyniki w ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów podróżujących w obszarze Morza Bałtyckiego. Pod tym względem Viking Line należy do czołówki. W zrealizowanym w 2015 r. sondażu, przeprowadzonym przez firmę badawczą Taloustutkimus, w którym sprawdzano satysfakcję pasażerów, fiński przewoźnik otrzymał ocenę 7,92. Oznacza to, że spośród wszystkich armatorów, którzy działają na Morzu Bałtyckim, uzyskał najlepszy wynik.
Fiński przewoźnik przypomniał, że w czasie tegorocznego sezonu nowoczesna flota, w posiadaniu której znajduje się Viking Line, będzie już do pełnej dyspozycji pasażerów, co powinno się przełożyć na znakomitą frekwencję i dobre wyniki finansowe.
„W naszej flocie na Morzu Bałtyckim znajduje się całkiem nowy prom Viking Grace. Zainwestowaliśmy również w renowację statków, które już znajdowały się w naszym posiadaniu” - powiedział Kaj Takolander z Viking Line. „Podróżni cenią dziś komfort i jakość, a wdrożone udoskonalenia już znajdują odbicie w ocenach badania satysfakcji klienta”.
Viking Line regularnie przeprowadza badania satysfakcji pasażera. Odpowiednie ankiety wysyłane są do wszystkich pasażerów, a ok. 200 tysięcy z nich dzieli się swoimi spostrzeżeniami z przewoźnikiem. Dzięki temu operator, planując renowacje oraz przyszłe działania, może odnieść się do zgromadzonych uwag.
PromySkat
Źródło: Viking Line