Viking Line
Viking Line
06.07.2016

Viking Line jednym z najlepiej ocenianych przewoźników na Bałtyku

Viking Line spodziewa się bardzo dobrych wyników podczas tegorocznego sezonu. Operator przyznał, że jego oczekiwania są podyktowane m.in. bardzo wysokimi oceanami, jakie otrzymuje podczas badań opinii konsumenckiej.

 

Należące do Viking Line promy, które w ostatnim czasie przeszły modernizację, czyli Mariella i Gabriella, otrzymują regularnie bardzo dobre wyniki w ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów podróżujących w obszarze Morza Bałtyckiego. Pod tym względem Viking Line należy do czołówki. W zrealizowanym w 2015 r. sondażu, przeprowadzonym przez firmę badawczą Taloustutkimus, w którym sprawdzano satysfakcję pasażerów, fiński przewoźnik otrzymał ocenę 7,92. Oznacza to, że spośród wszystkich armatorów, którzy działają na Morzu Bałtyckim, uzyskał najlepszy wynik.

 

Fiński przewoźnik przypomniał, że w czasie tegorocznego sezonu nowoczesna flota, w posiadaniu której znajduje się Viking Line, będzie już do pełnej dyspozycji pasażerów, co powinno się przełożyć na znakomitą frekwencję i dobre wyniki finansowe.

 

 

„W naszej flocie na Morzu Bałtyckim znajduje się całkiem nowy prom Viking Grace. Zainwestowaliśmy również w renowację statków, które już znajdowały się w naszym posiadaniu” - powiedział Kaj Takolander z Viking Line. „Podróżni cenią dziś komfort i jakość, a wdrożone udoskonalenia już znajdują odbicie w ocenach badania satysfakcji klienta”.

 

Viking Line regularnie przeprowadza badania satysfakcji pasażera. Odpowiednie ankiety wysyłane są do wszystkich pasażerów, a ok. 200 tysięcy z nich dzieli się swoimi spostrzeżeniami z przewoźnikiem. Dzięki temu operator, planując renowacje oraz przyszłe działania, może odnieść się do zgromadzonych uwag.

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: Viking Line


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060