Popularny armator oferujący przewozy promowe na Morzu Bałtyckim otrzymał laur podczas uroczystej gali, która odbyła się w Sztokholmie. Zwycięzcę wyłoniono na podstawie badania satysfakcji klienta blisko 200 firm oferujących swoją działalność na terytorium Szwecji i działających w różnych branżach.
„To zaszczyt otrzymać nagrodę Service Score po raz czwarty z rzędu. To naprawdę wspaniałe uznanie, które płynie prosto od naszych klientów” - powiedział Kenneth Gustavsson z Viking Line Skandinavien. „Staramy się dostarczać serwis na najwyższym poziomie dla 6,5 miliona naszych pasażerów w trakcie całego procesu związanego z podróżą – od momentu rezerwacji, poprzez dotarcie do terminala, aż po doświadczenia związane z obecnością na pokładzie naszych statków. Ta nagroda motywuje nas w Viking Line do kontynuacji naszych działań, związanych z wykraczaniem poza standard, gdy chodzi o doświadczenia klientów”.
Nagrody Service Score zostały przyznane w tym roku już szósty raz. Ocenie podlegało 180 różnych przedsiębiorstw, organizacji rządowych oraz innych podmiotów. Ankiety, które poświęcone są m.in. jakości oferowanych usług oraz poziomowi obsługi klienta, uzupełniane są przez kilka tysięcy osób. Viking Line otrzymywał wcześniej tę nagrodę w latach: 2013, 2014 i 2016.
Viking Line należy do najpopularniejszych przewoźników promowych na Bałtyku. Firma powstała w 1959 r. W swojej flocie posiada dziś siedem nowoczesnych promów, na których znaleźć można restauracje, kawiarnie, sklepy czy baseny. Ostatnim nowym promem, który dołączył do floty przewoźnika, był zbudowany w 2012 r. prom Viking Grace.
PromySkat
Źródło: Viking Line