Viking Line
Viking Line
04.09.2015

Nowy wymiar podróżowania. Viking Line udostępnił aplikację mobilną

Viking Line został pierwszym operatorem na Morzu Bałtyckim, który uruchomił swoją mobilną aplikację. Ma się ona stać nieocenionym narzędziem pomocy dla pasażerów, a jednocześnie spowodować, że rejs statkiem Viking Line stanie się jeszcze bardziej niezapomnianym doświadczeniem.

 

Z nową aplikacją pasażerowie będą mogli ułożyć swój własny program atrakcji, z jakich będą korzystać na danym statku. Otrzymywać będą informacje na temat oferty dostępnych rozrywek, godzin otwarcia sklepów oraz lokali, a w przyszłości będą mogli tworzyć też indywidualne listy zakupów.

 

Jedną z wielkich zalet aplikacji mają być jej funkcje społecznościowe. Pasażerowie podróżujący w grupach będą mogli łatwo nawiązać ze sobą kontakt i wspólnie układać plan rejsu. Istnieje tu opcja tworzenia zamkniętych forów dyskusyjnych. Ale możliwe będzie też nawiązywanie nowych znajomości. Użytkownicy mogą udostępnić swój profil oraz dodać zdjęcie. Zdaniem autorów aplikacji, będzie ona mogła być wykorzystywana również jako serwis randkowy.

 

Aplikacja ta może stać się głównym narzędziem komunikacji pomiędzy podróżującymi wspólnie osobami. Jak zauważają twórcy rozwiązania stworzonego dla fińskiego przewoźnika, na pokładach statków zasięg oferowany przez operatorów sieci komórkowych pozostawia zazwyczaj wiele do życzenia, a czasami nie ma go w ogóle. Aplikacja pozwala zaś na wykorzystanie wewnętrznej sieci zainstalowanej na promie. Rodziny i przyjaciele mogą zatem pozostawać w ciągłym kontakcie.

 

„Nowa aplikacja mobilna zrewolucjonizuje towarzyszące rejsom doświadczenia, a ponadto poszerzy wymiar społecznościowy na statkach Viking Line” - powiedział Kaj Takolander z Viking Line.

 

Aplikacja może być wykorzystywana na pokładach promów Mariella, Gabriella, Amorella, Cinderella i Viking Grace, na trasach: Helsinki-Sztokholm, Turku-Sztokholm oraz Mariehamnn-Sztokhom. Wkrótce będzie można z niej korzystać także na trasach Helsinki-Tallin i Mariehamn–Kapellskär.

 

Narzędzie powstało przy współpracy z fińską firmą Ixonos. Podczas jej tworzenia uwzględnione zostały zarówno opinie pasażerów, jak i pracowników Viking Line. Aplikacja została uruchomiona 1 września.

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: Viking Line


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060