Robin Wilkins, Dyrektor Zarządzający MFL oficjalnie ogłosił: "Firma stanęła na nogi i umocniła się nie tylko w kategoriach biznesowych, ale również w jakości obsługi klientów. Jesteśmy niezwykle dumni z naszych ostatnich wyników, które są świadectwem ciężkiej pracy naszych pracowników i zaufania naszych klientów. Jesteśmy obecnie numerem dwa na trasie Dover-Calais, wskazują na to dane z lipca. Do nas należy już 8,2 procenta rynku pojazdów osobowych w tym regionie. Jeżeli chodzi o dane transportów cargo, to są one również zachęcające – jest to obecnie 10 procent rynku, dopiero po jednym roku funkcjonowania."
Firma MFL jest unikalna w branży promowej, dlatego, że każdy pracownik tej spółki na promie lub na lądzie jest finansowo zainteresowany w jej dobrym wyniku. Niewątpliwie widać to odzwierciedlenie w pozytywnej opinii klientów na temat jakości usług.
Robin Wilkins wyjaśnił: "Jesteśmy konsekwentni w swoim dążeniu do jakości i regularnie otrzymujemy wysokie noty od osób oceniających jakość serwisów promowych, którzy porównują różne linie promowe. Dlatego jesteśmy przekonani, że oferujemy dobry serwis i to jest miernikiem naszego sukcesu. Ta opinia niewątpliwie wpłynie na korzystny wynik śledztwa przed Komisją ds. Konkurencji, która wydała decyzje o wstrzymaniu naszej działalności”.
MyFerryLink operuje trzema jednostkami, oferując do 16 przepraw dziennie. Od początku swojej działalności wykonała 6800 rejsów na kanale La Manche.
Jak poinformowały redakcje PromySkat, osoby z centrali firmy, nikt nie wierzy w niekorzystny wynik decyzji sądu w sprawie wstrzymania działalności. Jest to ewidentnie rozgrywka polityczna i nie może ona wstrzymać obecnie już zawartych, wieloletnich umów pomiędzy MFL a wieloma podmiotami gospodarczymi we Francji oraz innych krajach Europy. Również Rząd Francji jest mocno zainteresowany dalszym funkcjonowaniem tej spółki, o czym ostatnio wypowiedział się Minister Transportu Frederic Cuvillier.
Jako ciekawostka: przedwczoraj Robin Wilkins wręczył honorowa odznakę „Pierwszego Pasażera”, osobie która o 05:40, 19 sierpnia, rok temu, kupiła bilet jako pierwszy pasażer nowootwartej linii promowej.
PromySkat