Przewoźnicy promowi dwoją się i troją, by uatrakcyjnić swoją ofertę. Dlatego dziś przemieszczając się od punktu „A” do punktu „B” tym środkiem transportu, można nie tylko dobrze zjeść, pobawić się w klubie, ale też zrobić zakupy. Armatorzy stale poprawiają ofertę handlową na pokładach swoich promów. Na pokładzie jednego ze statków Stena Line pojawił się właśnie outlet, który pozwala na zaopatrzenie się w odzież uznanych marek od 20 do 80 procent taniej.
Jak przyznali przedstawiciele Stena Line, otwarcie placówki handlowej typu outlet na pokładzie promu Stena Danica to start zupełnie nowego konceptu, jeśli chodzi o ofertę zakupową przewoźnika. Dzięki temu pasażerowie na powierzchni 550 metrów kwadratowych będą mogli zakupić ubrania takich marek, jak: DKNY, Tommy Hilfiger, Frank Dandy i Boss w niespotykanie niskich cenach. Będzie tam dostępna oferta ubrań oraz akcesoriów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
„Chcemy być kojarzeni z przystępnym podróżowaniem oraz z przystępnymi zakupami, a to jest doskonały dodatek do naszego sklepu granicznego, w którym sprzedajemy perfumy, słodycze i alkohol po bardzo atrakcyjnych cenach” - powiedział Tony Michaelsen ze Stena Line, który dodał, że atrakcyjna oferta handlowa to kolejny argument przemawiający za tym, by korzystać właśnie z promów Stena Line.
Prom Stena Danica, na którym będzie można korzystać z oferty sklepu Outlet One, pływa na trasie Göteborg-Frederikshavn. Mieści się on na pokładzie nr 8. i zajmuje powierzchnię, na której do tej pory znajdowała się przestrzeń konferencyjna.
PromySkat
Źródło: Stena Line