Prace modernizacyjne prowadzone były w szwedzkiej stoczni Landskrona. Jak wyjaśniają przedstawiciele Viking Line, w tym czasie zmianie uległ wygląd kabin. Dzięki przeprowadzonym pracom podwyższy się komfort podróżowania. 72 kabiny klasy Comfort zyskały nowy wystrój i dostęp do sieci bezprzewodowej. Wszystkie luksusowe kabiny także uległy metamorfozie.
„Najtańsze kabiny już nie wystarczą. Zamiast tego ludzie oczekują odrobiny luksusu podczas swoich podróży” - wyjaśnia Kaj Takolander z Viking Line. „Tradycyjne usługi takie jak basen z piłkami czy posiłki podawane w formie bufetu są wciąż popularne, ale ludzie dodatkowo liczą na nowe doświadczenia”.
Na pokładzie pojawiły się dwie nowe restauracje. Jak wyjaśnia Viking Line, to odpowiedź na oczekiwania pasażerów. Pierwsza z nich to Plate – Social Dining, w której ma panować klimat sprzyjający nawiązywaniu nowych znajomości. Kolejny lokal to Ocean Grill, w którym podawane będą potrawy z grilla. Dzięki otwartej kuchni pasażerowie będą mogli obserwować proces przygotowania posiłków.
Zmiany nastąpiły również w przestrzeni konferencyjnej. Oprócz istniejącego audytorium na 300 osób dołączono salę konferencyjną na 40 osób. Rozpościera się z niej zapierający dech w piersiach widok na morze.
Także klub nocny Club Mar zyskał nowy blask. Narzekać nie będą mogli też najmłodsi pasażerowie, którzy zyskają dostęp do nowych atrakcji.
Prom Mariella został zbudowany w 1984 r. Jednostka, która obsługuje trasę Helsinki-Sztokholm może przyjąć na pokład 2500 pasażerów i 430 pojazdów. Dysponuje też linią ładunkową o długości 980 metrów. Każdego roku na trasie Helsinki-Sztokholm promy Mariella oraz Gabriella przewożą ponad milion pasażerów. Viking Line jest strategicznym partnerem PromySkat. Rezerwacji na połączenia oferowane przez popularnego przewoźnika można dokonywać za pośrednictwem naszego serwisu.
PromySkat
Źródło: Viking Line