Jest to drugi statek klasy ro-pax zakupiony przez międzynarodowe konsorcjum Continental Marine LLC. Jednostka o pierwotnej nazwie Translubeca została zakupiona od armatora Finnlines (prom został wybudowany w 1990 roku w Stoczni Gdańskiej) i będzie operować na Morzu Czarnym w relacji Trabzon – Poti – Noworosyjsk. Nowa relacja zostanie uruchomiona już w grudniu tego roku.
W czerwcu fiński armator Eckero Line sprzedał swój wysłużony prom Nordlandię, który został przemianowany na Izabella 1 i obecnie operuje na Morzu Śródziemnym. Prom ten jest przygotowywany do obsługi od wiosny 2014 relacji Batumi – Soczi – Jałta - Odessa.
Według Igora Glukhova, dyrektora generalnego Paradise Cruise & Ferry, rozbudowa floty w jednostki spełniające wymagania nowej rosnącej sieci na Morzu Czarnym, zapewni stabilną poprawę wyników spółki w przypadku świadczenia klientom usług wysokiej jakości.
Należy wspomnieć, ze firma Paradise Cruise & Ferry została założona w 2013 roku przez współwłaścicieli i zarządców operatora St. Peter Line w celu uruchomienia usług promowych w regionie Morza Czarnego.
PromySkat