W pierwszej połowie tego roku zmniejszeniu uległa strata netto firmy. O ile przez pierwsze półrocze 2013 r. wyniosła ona 32 miliony koron duńskich (DKK), to przez pierwszych sześć miesięcy br. osiągnęła poziom 9,9 milionów DKK Zwiększył się natomiast zysk z działalności operacyjnej – z poziomu 14,9 miliona DKK, które udało się osiągnąć od stycznia do czerwca 2013 r., teraz wzrósł do 17,9 miliona DKK,
Przedstawiciele Mols-Linien pochwalili się też rosnącą popularnością wśród pasażerów. Oferta operatora cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co przekłada się na wzrost liczby klientów.
Przez pierwsze półrocze 2014 r. armator przewiózł 500 723 osoby, co oznacza wzrost o 11,9 procent. Na pokłady statków pływających w barwach Mols-Linien trafiło też więcej pojazdów – zanotowano tu wzrost o 17 procent.
„Staliśmy się alternatywą zarówno w podróżach biznesowych, jak i rodzinnych pomiędzy wschodem a zachodem. Wypracowaliśmy sobie pozycję, w której więcej i więcej osób wybiera Mols-Linien, ponieważ nasze rozwiązanie jest najtańsze, najszybsze i dogodne” – powiedział Frantz Palludan z Mols-Linien.
Już na początku tego roku firma chwaliła się rosnącym znaczeniem na duńskim ryku, odnotowując 23-procentowy udział. Jeszcze półtora roku temu los operatora był niepewny, ale restrukturyzacja i kolejne inwestycje przyniosły dobre efekty.
PromySkat
Źródło: Mols-Linien