HH-Ferries Group działa na trasie Helsingør -Helsingborg od stycznia 2015 r., kiedy przejęła to połączenie od Scandlines i Stena Line. Zmiana ta okazała się pozytywnym bodźcem do stworzenia nowych miejsc pracy. Powstało bowiem 20 dodatkowych etatów w różnych segmentach, m.in. w sprzedaży, finansach czy dziale IT.
„Są to w większości ludzie funkcjonujący na rynku lokalnym po obu stronach cieśniny, którzy poszukiwali pracy i otrzymali zatrudnienie na nowych stanowiskach” - wyjaśnił Henrik Rørbæk
Obowiązki, które wykonują nowi pracownicy, wcześniej wypełniali pracownicy odpowiednich departamentów obu firm. Zadania te były jednak realizowane z dala od obu miejscowości, pomiędzy którymi pływają promy HH-Ferries Group.
HH-Ferries Group odnotowało w 2015 r. obroty w wysokości 1,3 miliarda koron szwedzkich. Zysk operacyjny wyniósł 21 milionów koron szwedzkich. Tak doskonałe wyniki umożliwiają nie tylko zwiększanie zatrudnienia, ale również na znaczące inwestycje we flotę. Firma zapowiedziała niedawno, że dwa należące do niej promy zostaną przebudowane i przejdą na napędy elektryczne. W ten sposób staną się największymi na świecie promami zasilanymi w ten sposób.
PromySkat
Źródło: HH-Ferries Group