Nie sprawdziły się czarne scenariusze sprzed lat, które sugerowały, że po otwarciu mostu nad Sundem ucierpią statystyki przewozów na trasie Helsingør-Helsingborg. Przewoźnik poinformował właśnie, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba pojazdów ciężarowych, które znalazły się na promach obsługujących tę linię, wzrosła o 7,4 procent.
Przewoźnik pochwalił się też danymi dotyczącymi oferowanego na trasie pakietu AutoBizz Smart. Osoby korzystające z tego produktu abonamentowego mają gwarancję dostępu do najlepszych propozycji cenowych czy zapewniony przewóz najbliższym promem. Od stycznia do lipca liczba osób, które skorzystały z tej oferty, wzrosła o 18 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Henrik Rørbæk, dyrektor zarządzający z HH-Ferries Group poinformował także o bardzo wysokim poziomie dotyczącym niezawodności usługi pod marką HH-Ferries. W lipcu odbyło się 99,95 procent zaplanowanych na trasie rejsów.
„Zainwestowaliśmy znaczące środki, by dostarczyć wysoki poziom usług naszym podróżnym” - powiedział Rørbæk. „Dlatego szczególnie satysfakcjonujące jest móc odnotować, iż nasze starania przynoszą owoce, a nasi pasażerowie mogą korzystać ze stabilnego serwisu na niezmiennie wysokim poziomie w tym pracowitym czasie”.
Już w najbliższym czasie operator planuje znaczące inwestycje w rozwój trasy Helsingør-Helsingborg. Promy Tycho Brahe i Aurora, które obsługują to popularne połączenie (każdego dnia obsługuje ono 50 tysięcy pasażerów, 9 tysięcy pojazdów osobowych oraz 1600 pojazdów ciężarowych), mają zostać wyposażone w baterie. Dzięki temu staną się one największymi na świecie promami zasilanymi jedynie energią elektryczną.
PromySkat
Źródło: HH-Ferries