Ostatni miesiąc pokazał, że założenia były słuszne - zostało to odnotowane w wyniku operacyjnym za marzec. Przede wszystkim liczba pasażerów na połączeniu Frederikshavn – Goteborg wzrosła o 250%, a co za tym idzie poziom sprzedaży towarów w sklepach granicznych podniósł się do 190%. Stena Line planuje rozszerzenie tego projektu także na inne połączenia. Głównym czynnikiem sukcesu jest szeroka oferta sklepów, oparta na bardzo korzystnych cenach, co powoduje nie tylko zainteresowanie pasażerów zakupami, ale też innymi usługami na promach. Naturalnie w centrum uwagi pozostaje główna pozycja w ofercie pasażerskiej Stena Line – podróżowanie.
Jesper Waltersson powiedział: „Mamy już pogląd na wyniki okresu próbnego, które możemy oceniać oraz podejmować kolejne działania”.
Jak już informowaliśmy na łamach PromySkat, Stena Line wspólnie z portem we Frederikshavn podejmuje działania w zakresie przebudowy portu, tak aby jeszcze bardziej rozwinąć i wypromować podróże promami na kierunkach skandynawskich.
Aby zarezerwować bilety na dowolnym połączeniu Steny Line zapraszamy do kontaktu z naszymi spedytorami.
PromySkat
źródło Stena Line