Decydując się na taki ruch, operator chce przygotować nas wszystkich na wyjątkowy w roku czas. To ukłon nie tylko w stronę dzieci, ale też wszystkich osób, dla których święta oraz poprzedzający je okres to magiczny moment w roku. W związku z tą małą rewolucją, modyfikację przejdzie logo przewoźnika – charakterystyczną flagę zastąpi mikołajowa czapka. Logo Santa Line pojawi się w serwisach internetowych oraz w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie, Twitterze i na YouTube. Taką nową identyfikację firmy będą mogli podziwiać klienci ze wszystkich krajów, do których pływają promy Stena Line.
Ale zmiana dotknęła nie tylko logo firmy w serwisach internetowych. Nowe, świąteczne malowanie pojawiło się również na jednym ze statków – można je podziwiać na promie Stena Jutlandica.
„Boże Narodzenie to piękna tradycja, która łączy rodziny i przyjaciół. Stena Line ma oczywiście swój udział w tych świętach. Statki Stena Line łącząc brzegi Bałtyku, łączą ludzi. Dzięki naszej codziennej pracy pozwalamy rodzinom się spotkać, a przyjaciołom spędzić ze sobą najpiękniejsze chwile” - powiedział Pedro Canchaya-Kralewski ze Stena Line. „Chcemy też inspirować do twórczego działania, a pomysł na świąteczną zmianę nazwy ma w zabawny sposób zwrócić na to uwagę. Poza tym bierzemy te święta na poważnie. Boże Narodzenie to także troska o innych, więc chcemy w gwiazdkowy klimat wpisać także akcję charytatywną”.
Zmianom wizualnym towarzyszyć będą akcje, które zaplanowano na pokładach promów. Przewidziano konkursy oraz promocje. Prowadzona będzie również kampania charytatywna, z której dochód zostanie przekazany organizacji UNICEF.
Świąteczna inicjatywa zakończy się 24 grudnia.
Stena Line powstała w 1962 r., dziś oferuje największą w Europie sieć połączeń promowych. Rezerwacji na rejsy oferowane przez operatora, który jest strategicznym partnerem PromySkat, można dokonywać za pośrednictwem naszego serwisu. Zapraszamy!
PromySkat
Źródło: Stena Line