W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku grupa HH-Ferries odnotowała: wzrost liczby pasażerów – 1,29 miliona (w ubiegłym roku: 1,28 miliona) i wzrost liczby przewiezionych pojazdów osobowych – 239 tysięcy wobec 235 tysięcy rok temu (wzrost o 2 procent). Promy należące do przewoźnika przetransportowały także więcej pojazdów ciężarowych – 111 tysięcy (w ub. r. było to 107 tysięcy, czyli wzrost o 4 procent). Firma przewiozła w tym czasie 1 311 000 ton ładunków (w analogicznym okresie ub. r. było to 1 265 000 ton).
Przewoźnik pochwalił się, że niemal cała dodatkowa przestrzeń ładunkowa na trasie Helsingør-Helsingborg, która została zaoferowana poprzez wprowadzenie zmian w rozkładzie rejsów (w grudniu ub. r. przewoźnik wydłużył godziny kursowania promu Hamlet), została skonsumowana.
„Wiele naszych inicjatyw, które stanowią syntezę precyzji z doświadczeniem w zakresie dostarczania dobrego serwisu, zostało dobrze przyjętych przez naszych klientów. W I kwartale roku ta zwiększona uwaga przyczyniła się do zwiększenia liczby przewiezionych pojazdów osobowych na trasie po raz pierwszy od długiego czasu” - powiedział Johan Röstin z HH-Ferries.
Firma poinformowała, że realizuje szereg projektów i inicjatyw, które mają się przyczynić do dalszego wzrostu zainteresowania ofertą firmy. To nie tylko zwiększenie przepustowości, ale też atrakcyjne pakiety dla kierowców, którzy regularnie korzystają z połączenia Helsingør-Helsingborg (firma wdrożyła program AutoBizz Smart), a także poprawa oferty kulinarnej (uruchomienie lokalu LAT56° Bistrobar na pokładzie promu Hamlet), która została doskonale przyjęta przez pasażerów.
Oferowane przez HH-Ferries połączenie promowe pozostaje jednym z kluczowych ogniw transportowych w komunikacji pomiędzy Danią a Szwecją. Realizowane jest ono pięcioma statkami, a rejsy odbywają się co 15 minut.
PromySkat
Źródło: HH-Ferries Group