Johan Röstin piastował wcześniej funkcje dyrektora w DB Schenker, a przez ostatnie osiem lat pracował jako dyrektor Copenhagen Malmö Port AB (CMP), które zarządza portami w stolicy Danii oraz szwedzkim Malmö. Oba porty znajdują się po przeciwnych stronach cieśniny Sund, a połączenie pomiędzy obydwoma regionami gwarantowane są m.in. przez promy HH-Ferries. Głównym zadaniem, przed jakim stanie nowy dyrektor, będzie dalsze wzmacnianie połączenia Scandlines Helsingborg-Helsingör.
„Jestem podekscytowany mając szansę podjąć pracę w grupie HH-Ferries wraz z zaangażowanymi i uzdolnionymi pracownikami, by wspólnie wznieść naszą wydajność oraz konkurencyjność na wyższy poziom” - powiedział Johan Röstin. „Razem skoncentrujemy się na najwyższej jakości oraz niezawodności, a także na nowatorskim podejściu do rozwiązań środowiskowych i dostarczaniu wyjątkowego serwisu naszym klientom, by sprostać, a nawet przewyższyć ich oczekiwania”.
Johan Röstin obejmie stanowisko w bardzo ważnym dla HH-Ferries momencie, jakim jest proces konwersji dwóch promów Tycho Brahe i Aurory, które będą największymi na świecie promami zasilanymi energią elektryczną.
Połączenie Scandlines Helsingborg-Helsingör obsłużyło w ub. r. 7,3 miliona pasażerów, 1,4 miliona pojazdów osobowych, 410 tysięcy pojazdów ciężarowych, a także 20 tysięcy autobusów. HH-Ferries dysponuje flotą pięciu promów. Poza wymienionymi jednostkami Tycho Brahe i Aurorą, są to także: Hamlet, Mercandia IV i Mercandia VIII.
PromySkat
Źródło: HH-Ferries