DFDS przykłada dużą wagę do jakości oferowanych usług, a jednym z celów armatora jest ciągłe podwyższanie standardów. Dlatego niedawno operator promowy ogłosił decyzję o uruchomieniu współpracy z Copenhagen Business School. Kooperacja z największą uczelnią biznesową w Europie Północnej ma przynieść profit w postaci dalszego podniesienia jakości serwisu.
„Szkoła skontaktowała się z nami w sprawie przełomowego konceptu znanego jako ‘Crowd Power’, który może nam pomóc w poprawie stanu naszej wiedzy na temat gustów oraz oczekiwań naszych klientów” – możemy przeczytać w komunikacie opublikowanym przez DFDS.
Innowacyjność projektu, w który zaangażował się duński armator, polega na tym, że będzie pozyskiwał kluczowe informacje oraz opinie od rzesz klientów, a nie od pojedynczych pasażerów, jak to się dziś najczęściej odbywa.
Zgodnie z założeniami, opinie są zbierane od pasażerów, którzy niedawno korzystali z usług DFDS. Bardzo istotną rolę odgrywają też pracownicy, którzy mają kontakt z pasażerami, ponieważ to oni najlepiej rozumieją oczekiwania klientów. Każdego miesiąca klienci oraz pracownicy wypytywani są o szereg określonych warunków. Potem całość zebranych informacji gromadzona jest w systemie komputerowym. Dane są natychmiast weryfikowane, co pozwala przyglądać się na bieżąco ocenom oraz oczekiwaniom większej zbiorowości niż tylko kilka pojedynczych osób.
„Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że była okazja do wzięcia udziału w testowaniu oraz rozwoju tego konceptu. Może on zostać uznany za sposób patrzenia w przyszłość tak, byśmy w razie konieczności mogli zmienić kierunek albo zwiększyć nasze wysiłki, gdy okaże się, że odbyłoby się to z korzyścią” – powiedziała Lotte Weaver, która odpowiedzialna jest za prowadzenie projektu w ramach DFDS.
Współpraca z duńską uczelnią ma na celu dalsze podnoszenie standardów, których poziom już dziś – zdaniem niezależnych ekspertów – stoi w DFDS na bardzo wysokim poziomie. Niedawno firma zdobyła prestiżowy laur w postaci nagrody World Travel Award, która określana jest mianem turystycznego Oskara. DFDS Seaways uznano za wiodącego operatora promowego w Europie.
PromySkat
Źródło: DFDS