Kluczem do udanej akcji marketingowej bywa czasami oryginalny pomysł, który spowoduje, że o kampanii będzie się dużo mówić. I wygląda na to, że Stena Line osiągnęła sukces. O jej ostatnim koncepcie rozpisują się bowiem serwisy i gazety w Europie. Firma rozpoczęła akcję największej w historii wyprzedaży pakietów, w skład których wchodzi przeprawa promem oraz zakwaterowanie w hotelu. W nagłośnieniu akcji pomaga jej Neil Fingleton, który ma aż 233 centymetry wzrostu i uznawany jest za najwyższego człowieka w Europie.
Pochodzący z Newcastle gigant reklamuje akcję Stena Line, która trwać będzie od 20 stycznia do 28 stycznia i dotyczyć będzie rezerwacji na pakiety ważne do 15 czerwca. Promocją objętych jest 500 hoteli w Irlandii. Rezerwując równocześnie miejsce na promie oraz w hotelu można liczyć na oszczędności rzędu 40 procent.
Przedstawiciele Stena Line nie ukrywają, dlaczego to właśnie Neil Fingleton został twarzą kampanii. Chodziło o podkreślenie, że zaproponowana przez armatora oferta mocno wyróżnia się na rynku, tak jak z tłumu na ulicy zawsze wyróżnia się Neil Fingleton. Firma zdradziła też, dlaczego z promocją ruszyła właśnie teraz.
„Styczeń jest kluczowym czasem w roku, szczególnie dla branży turystycznej, kiedy ludzie robią wszystko, by wybrać najbardziej wartościową ofertę. To dlatego przygotowaliśmy całą gamę weekendowych pakietów z obniżką sięgającą 40 procent, co oznacza, że mamy do czynienia z naszą największą wyprzedażą w historii” - powiedziała Orla Noonan ze Stena Line.
Stena Line jest partnerem strategicznym PromySkat. Gorąco zapraszamy do rezerwacji przepraw cargo, jak również pasażerskich na połączeniach w całej Europie.
PromySkat
Źródło: Burton Mail