Jest to jeden z ostatnich gestów armatora na rzecz udogodnień dla podróżujących pomiędzy południowa Anglią a północną Francją, który pozwala im korzystać z Internetu, wysyłać e-maile i pozostać w kontakcie za pośrednictwem portali społecznościowych.
Akcja ta podkreśla zaangażowanie Brittany Ferries w kierunku zapewnienia jak najlepszego serwisu pokładowego, w szeregu innych udogodnień takich jak wysokiej jakości francuskie restauracje, komfortowe bary i salony, dobre sklepy, a na dłuższych trasach - również gabinety SPA i baseny.
Wi-Fi umożliwia bezprzewodową łączność z Internetem dla pasażerów Brittany Ferries za pośrednictwem dowolnego komputera z łącznością bezprzewodową, tableta lub smartfona. Jest to usługa bezpłatna dla wszystkich klientów. Każdy otrzymuje indywidualny kod dostępu drukowany na karcie pokładowej podczas zaokrętowania. Usługa jest dostępna na wszystkich trasach, 24 godziny dziennie, w większości publicznych pomieszczeń każdego statku.
Brittany Ferries poczynił znaczące inwestycje w urządzenia satelitarne i opłaty przyłączeniowe. Jednak w przeciwieństwie do większości firm wycieczkowych i promowych, którzy pobierają opłatę za tę usługę, Brittany Ferries nie pobiera żadnych opłat.
Dyrektor Handlowy Mike Bevens wyjaśnia: "Chociaż wiele osób w czasie wakacji „ucieka od pracy”, wielu także chce pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną za pośrednictwem poczty e-mail i mediów społecznościowych. Wiemy o tym z rozmów z naszymi klientami. Smartfony, tablety i laptopy stały się istotną częścią ich życia, a oni coraz częściej oczekują bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu w ramach nowoczesnego świadczenie usługi podróżowania. Teraz mogą zalogować się, pozostać w kontakcie, pracować lub bawić się, albo zamieścić ostatnie poprawki do swoich planów na wakacje na portalach - nawet na otwartym morzu.”
PromySkat