Jeden z wiodących operatorów promowych na Bałtyku pochwalił się właśnie, że jako pierwsze przedsiębiorstwo w Estonii oraz pierwszy armator na świecie zaproponował klientom nowoczesną usługę Global Blue Fast Refund. To znaczące udogodnienie dla pasażerów spoza Unii Europejskiej, którzy podróżują wybranymi statkami.
Dzięki wprowadzeniu tej oferty, klienci Tallink – a jest wśród nich coraz więcej pasażerów z krajów znajdujących się poza Unią Europejską – będą mogli liczyć na zwrot podatku w iście ekspresowym tempie.
Jak poinformował przewoźnik, w sytuacji, gdy klienci korzystają z opcji Fast Refund, zwrot środków następuje w ciągu dwóch dni od daty transakcji na kartę kredytową albo do elektronicznego portfela. W przypadku posiadania konta Alipay, przekazanie środków następuje natychmiast.
„Zawsze wypatrujemy rozwiązań oraz systemów, które czynią życie naszych klientów łatwiejszym” - powiedział Sven-Erik Veimer z grupy Tallink. „Gdy chodzi o pasażerów spoza Unii Europejskiej, to skoncentrowaliśmy się na dostarczeniu na nasze pokłady rozmaitych systemów płatności, których oni używają. Dlatego w ubiegłym roku wprowadziliśmy na nasze statki systemy AliPay oraz WeChat Pay, a teraz sprawiliśmy, że również proces zwrotu podatku będzie dla nich łatwiejszy”.
Wprowadzone przez grupę Tallink rozwiązanie jest już dostępne na pokładach promów Star oraz Megastar.
Źródło: Tallink