Jednostka jest własnością szwedzkiego armatora Stena Line, ale w ostatnim czasie była czarterowana przez joint venture Louis Dreyfus Armateurs i DFDS Seaways. Prom obsługiwał połączenie promowe z Portsmouth do Le Havre. Pod koniec marca Norman Voyager prawdopodobnie zmieni nazwę i rozpocznie obsługę połączeń z Le Havre do Portsmouth w dni robocze, natomiast w weekendy będzie kursował pomiędzy Portsmouth a hiszpańskim Santander. Czarter promu Norman Voyager pozwoli brytyjskiemu armatorowi na uzupełnienie luki powstałej po czarterze promu Contentin, który od 24 listopada obsługuje połączenia Gdynia - Karlskrona pod nazwą Stena Baltica.
M/S Norman Voyager został wybudowany w 2008 roku. Prom rozwija maksymalna prędkość 21,5 węzła, dla pojazdów osobowych oferuje możliwość załadunku na czterech pokładach - 5, 3, 2 i 1, pojazdy ciężarowe są natomiast ładowane na pokłady 4, 3 i 1. Jednostka może zabrać do 800 pasażerów.
Kolejny prom, który dołączy do floty Brittany Ferries pozwoli zwiększyć możliwości przewozowe w obu segmentach rynku (pasażerskim i towarowym) w kierunku półwyspu Iberyjskiego. W ostatnich latach morska autostrada pomiędzy Wielką Brytania a Hiszpanią stała się bardziej popularna. Ruch pojazdów wzrósł z 4 500 rocznie do 30 000 w okresie ostatnich pięciu lat, a weekendowe wzmocnienie połączenia Portsmouth – Santander jest dużą szansa na polepszenie tego wyniku.
PromySkat