Transakcja zawarta pomiędzy wiodącym europejskim armatorem a Terberg Scandinavia/N.C. Nielsen to jedna z największych umów tego typu. Na mocy zawartego porozumienia słynna firma żeglugowa otrzymać może nawet 110 ciągników terminalowych. Pierwsze pojazdy już zostały dostarczone, a kolejne Stena Line będzie odbierać do 2017 r.
Dzięki podpisanemu kontaktowi Stena Line zamierza umacniać swoją pozycję na polu usług logistycznych oraz transportu frachtowego. Pojazdy trafią do strategicznych dla działalności firmy punktów, m.in. w Skandynawii, Holandii i Wielkiej Brytanii.
Przedstawiciele dostawcy ciągników nie kryją zadowolenia z faktu, że Stena Line zdecydowała się właśnie na ich ofertę. W ramach zawartego kontraktu armator otrzyma pojazdy Terberg RT223 4x4. Jens Wøldiche z NC Nielsen podkreślił, że to prawdopodobnie największa tego typu umowa w Europie zawarta w XXI wieku.
Stena Line wierzy, że dzięki porozumieniu uda się zrealizować cele, jakie firma przed sobą postawiła. Przedstawiciele przewoźnika przypominają, że Stena Line ma ambicję, by stać się jednym z najważniejszych podmiotów świadczących usługi logistyczne, szczególnie w relacjach łączących Skandynawię oraz wschód Europy.
„Umowa ramowa z Terberg Scandinavia/NC Nielsen jest zgodna z naszym pragnieniem, by stać się wszechstronnym i skutecznym przewoźnikiem cargo na wszystkich trasach” – powiedział Per Søholt ze Stena Line.
Ciągniki terminalowe to specjalistyczne pojazdy o dużej ładowności, które wykorzystuje się m.in. podczas operacji załadunku i rozładunku statków. Posiadają też właściwości, które są kluczowe w środowisku terminali promowych oraz kontenerowych – wyróżniają się optymalną zwrotnością oraz znakomitą widocznością z kabiny kierowcy.
PromySkat
Źródło: jernindustri.dk