Okres przedświąteczny jest dla Stena Line czasem wyjątkowym. Armator jak co roku celebruje te chwile m.in. poprzez zmianę nazwy na Santa Line. Z tej okazji na promach szwedzkiego przewoźnika przygotowywane są też świąteczne specjały. Pojawiają się też wyjątkowe promocyjne oferty rejsów.
Święta przekładają się co roku na zwiększoną liczbę rezerwacji. Ale w tym roku wielu pasażerów może skusić się na przeprawę promem popularnego operatora nie tylko ze względu na niesamowity klimat, ale również ze względu na ceny, które okazują się bardzo konkurencyjne. Szczególnie dobrze wypadają pod tym względem ceny napojów alkoholowych.
Stena Line dokonała porównania cen oferowanych przez siebie alkoholi z ofertą działającej w Szwecji siecią Systembolaget, która jako jedyna w tym kraju może sprzedawać napoje wysokoprocentowe. Okazało się, że w przypadku niektórych produktów oszczędności sięgać mogą 60 procent.
„Porównaliśmy aktualne ceny produktów dostępnych na pokładach naszych promów, bo chcieliśmy się upewnić, że mamy najniższe ceny i stanowimy dla Szwedów tańszą alternatywę na morzu. Znów okazało się, że można zaoszczędzić wiele koron. Wystarczy tylko przed 24 grudnia odbyć z nami podróż” - powiedziała Kristina Nyström ze Stena Line.
Wśród promów, na których można poczuć klimat świąt Bożego Narodzenia, znajdują się m.in. jednostki Stena Spirit i Stena Vision, które pływają na trasie pomiędzy Gdynią a Karlskroną. Na każdej z nich można spróbować świątecznych dań kuchni polskiej oraz szwedzkiej.
Stena Line jest szwedzkim koncernem promowym z siedzibą w Göteborgu. Operuje na 22 trasach łączących 10 krajów, posiada 34 promy, zatrudnia ponad 5500 pracowników. Roczne obroty koncernu przekraczają 12 mld koron szwedzkich. Rocznie z promów Stena Line korzysta ponad 7 milionów pasażerów, przewożonych jest też 1,5 milionów samochodów osobowych oraz 2 miliony jednostek frachtowych (ciężarówki, naczepy itp.).
PromySkat
Źródło: Stena Line