Jak poinformowała firma, zarówno identyfikacja wizualna marek Tallink, jak i Silja Line została odświeżona, zyskując nowoczesny charakter, który dopasowany jest do współczesnych trendów i uświadamia, że firma podąża za zmieniającymi się potrzebami klientów. Ale grupa chciała uniknąć rewolucji, dlatego logo Tallink i Silja Line pozostaną niezmienione. Podczas prac nad zmianami przedsiębiorstwu zależało na tym, by każda z marek zachowała dotychczasową jego wersję. W ten sposób starano się poszanować przywiązanie, jakie wyrażały wobec nich pasażerowie oraz pracownicy.
„Logo każdej z dwóch marek pozostanie takie samo. W ramach zmian skoncentrowano się raczej na zaktualizowaniu i nadaniu bardziej nowoczesnego wyglądu cyfrowych kanałów wykorzystywanych przez grupę, a także w materiałach marketingowych oraz w trakcie kampanii” - poinformowała firma w komunikacie.
Zmiany są widoczne już teraz. Można je zaobserwować, odwiedzając m.in. serwis internetowy grupy - Tallink.com. Objęte nimi zostaną również najnowsze kampanie marketingowe. Cały proces ma zostać jednak rozłożony w czasie – zmiany będą wprowadzane przez ok. 12 miesięcy.
„Grupa Tallink ewoluowała na przestrzeni czasu. Zmienili się też nasi klienci oraz ich oczekiwania. Chcą oni dziś od nas czegoś więcej niż zwykłego serwisu promowego. Poszukują u nas doświadczeń związanych z podróżą. Mając to na uwadze i w związku z tym, że zawsze chcemy przewyższać oczekiwania klientów, zdecydowaliśmy się odświeżyć nasze marki, by uatrakcyjnić naszą ofertę” - powiedziała Tiia Nõmm z grupy Tallink.
Grupa Tallink jest jednym z wiodących przewoźników promowych na Bałtyku. Firma posiada 16 jednostek i obsługuje 6 różnych połączeń. Rocznie promami pływającymi pod markami Tallink i Silja Line pływa ok. 9,5 miliona pasażerów.
PromySkat
Źródło: Tallink