Liczba turystów z Państwa Środka, którzy spędzają wakacje w Europie i korzystają z komunikacji promowej, rośnie systematycznie. Wielu przewoźników dostrzega to doskonale i stara się robić wszystko, by oferta dla konsumentów z tego regionu była coraz atrakcyjniejsza. Jednym z nich jest Stena Line. Firma poinformowała właśnie o otrzymaniu certyfikatu Chinese Tourist Welcome (CTW), przyznawanego przez tamtejszy państwowy organ zajmujący się promocją i turystyką - Chinese National Tourism Authority (CNTA). Certyfikat ten ma bardzo wysoką wartość dla touroperatorów z Chin i rozpoznawany jest również w Europie.
„Jesteśmy ogromnie dumni, że udało nam się uzyskać ten unikatowy standard, gdy chodzi o serwis na trasie Cairnryan – Belfast” - powiedziała Orla Noonan ze Stena Line. „Liczba gości z Chin, których powitaliśmy na pokładach naszych jednostek Stena Superfast VII i VIII wzrosła znacząco w ostatnich latach, więc istotne jest, byśmy robili wszystko, by nasi goście poczuli się mile widziani i docenieni”.
Firma przypomniała, że w ostatnim czasie wprowadzono wiele zmian, by dostosować usługi i ofertę do potrzeb pasażerów z Chin – tak, aby czuli się doskonale już od samego momentu pojawienia się na pokładzie. Pod tym kątem prowadzone są też specjalne programy szkoleń dla pracowników.
Tylko na trasie Cairnryan – Belfast Stena Line obsługuje ok. 40 tysięcy chińskich pasażerów rocznie. Według prognoz ta liczba będzie stale rosła. Obecnie każdego roku do Europy przybywa ok. 4 milionów turystów z Państwa Środka.
Na początku lipca Stena Line nawiązała współpracę z największym biurem podróży w Państwie Środka – firmą Ctrip. To oznacza jeszcze większe zbliżenie się europejskiego przewoźnika w kierunku coraz bardziej perspektywicznego rynku. Dzięki temu porozumieniu Ctrip będzie się zajmować dystrybucją biletów na przewozy promowe Stena Line. To spowoduje, że stale rosnąca liczba pasażerów z tego regionu będzie dalej wzrastać w dynamicznym tempie.
PromySkat
Źródło: Stena Line