Brittany Ferries
Brittany Ferries
21.11.2018

Firma Brittany Ferries odświeża logo

Promy Brittany Ferries zmieniają się nie tylko pod kątem udogodnień, które regularnie pojawiają się na pokładach i adresowane są do pasażerów oraz kierowców. Wkrótce zmieni się również ich malowanie. Francuski przewoźnik zaprezentował właśnie swoje nowe logo. Modyfikacji uległa czcionka, pojawiły się też nowe, żywsze kolory.

 

Nowe logo będzie sukcesywnie pojawiać się na kadłubach kolejnych promów w trakcie planowych remontów. Dodatkowo barwna grafika pojawi się także na kominach, wypierając stare barwy. Ostatecznie nowa oprawa ozdobi każdą z jednostek, które wchodzą dziś w skład floty Brittany Ferries oraz na nowych statkach, które wejdą do służby w najbliższych latach.

 

Jak poinformował armator, nowy znak rozpoznawczy przewoźnika został opracowany we współpracy i po konsultacjach z klientami. Celem było przygotowanie przyjaznego logotypu, który będzie odpowiadał najnowszym trendom w dziedzinie designu, a dodatkowo będzie odzwierciedlał pełnię doświadczenia, jaką stanowi podróż promami Brittany Ferries.

 

 

„Ten nowy wygląd stanowi o wszystkim, co tworzy naszą markę: jakości produktów i usług; pasji, dumie i profesjonalizmie naszych załóg; a także o świetlistej przyszłości z naszymi nowymi statkami oraz bogatych doświadczeniach, jakie czekają na horyzoncie” - powiedziała Florence Gourdon z Brittany Ferries, która dodała, że nadszedł właściwy czas na taką zmianę i przypomniała, że poprzednia tego rodzaju modyfikacja wprowadzona została 15 lat temu.

 

Pierwszymi statkami, które zaprezentują się w nowej szacie, będą Armorique oraz Pont-Aven. Będzie można je podziwiać już wkrótce. W przyszłym roku zmiany obejmą też komunikację marketingową przewoźnika: broszury, strony internetowe, reklamy czy stroje pracowników.

 

 

PromySkat

 

 

Źródło: Brittany Ferries


Twoje rezerwacje Twoje wyceny
Nr dyżurny 24/7
663 500 060