Nowe logo będzie sukcesywnie pojawiać się na kadłubach kolejnych promów w trakcie planowych remontów. Dodatkowo barwna grafika pojawi się także na kominach, wypierając stare barwy. Ostatecznie nowa oprawa ozdobi każdą z jednostek, które wchodzą dziś w skład floty Brittany Ferries oraz na nowych statkach, które wejdą do służby w najbliższych latach.
Jak poinformował armator, nowy znak rozpoznawczy przewoźnika został opracowany we współpracy i po konsultacjach z klientami. Celem było przygotowanie przyjaznego logotypu, który będzie odpowiadał najnowszym trendom w dziedzinie designu, a dodatkowo będzie odzwierciedlał pełnię doświadczenia, jaką stanowi podróż promami Brittany Ferries.
„Ten nowy wygląd stanowi o wszystkim, co tworzy naszą markę: jakości produktów i usług; pasji, dumie i profesjonalizmie naszych załóg; a także o świetlistej przyszłości z naszymi nowymi statkami oraz bogatych doświadczeniach, jakie czekają na horyzoncie” - powiedziała Florence Gourdon z Brittany Ferries, która dodała, że nadszedł właściwy czas na taką zmianę i przypomniała, że poprzednia tego rodzaju modyfikacja wprowadzona została 15 lat temu.
Pierwszymi statkami, które zaprezentują się w nowej szacie, będą Armorique oraz Pont-Aven. Będzie można je podziwiać już wkrótce. W przyszłym roku zmiany obejmą też komunikację marketingową przewoźnika: broszury, strony internetowe, reklamy czy stroje pracowników.
Źródło: Brittany Ferries