Turyści z Dalekiego Wschodu często obierają Europę za cel swoich wakacyjnych wojaży. Wielu z nich po Starym Kontynencie przemieszcza się promami. Wśród nich coraz liczniejszą grupę stanowią pasażerowie z Chin. Nic dziwnego, że wielu przewoźników stara się sprofilować swoją ofertę pod oczekiwania gości z Państwa Środka czy ułatwić im korzystanie z tego środka transportu. Podobne działania realizuje również Tallink. Przewoźnik za swoje wysiłki właśnie otrzymał nagrodę.
Laury rozdano w trakcie największych w Azji targów poświęconych turystyce. Jednym z ważnych punktów programu targów jest rozdanie nagród CTW Chinese Tourist Welcome Awards. Grupa Tallink otrzymała główną nagrodę w jednej z kategorii. Nagroda Gold CTW Awards przypadła jej w dziedzinie innowacyjności produktów. Nagroda CTW jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wyznaczników jakości na chińskim rynku, gdy chodzi o turystykę zewnętrzną.
„Liczba chińskich oraz innych azjatyckich turystów podróżujących promami Tallink znacząco wzrosła w ostatnich latach i jako największy armator na Bałtyku odpowiednio przygotowaliśmy również nasz serwis, dzięki czemu możemy zaproponować turystom z Azji rodzaje serwisów i komfort, do jakiego są przyzwyczajeni” - powiedział Paavo Nõgene, szef grupy Tallink.
Wśród udogodnień, na jakie mogą liczyć chińscy turyści podczas podróży promami grupy Tallink, znajdują się m.in. posługujący się językiem chińskim pracownik obsługi klienta - można na niego liczyć podczas rejsów pomiędzy Finlandią a Szwecją czy na trasie pomiędzy Tallinnem a Helsinkami (spotkać ich można w czasie wysokiego sezonu). Także katalogi, materiały informacyjne czy menu w restauracjach na statkach dostępne są w językach: chińskim, koreańskim i japońskim. Pod koniec 2016 r. Tallink udostępnił także chińskojęzyczną wersję swojej strony internetowej.
„Rynek azjatycki jest w ogóle dla nas bardzo interesujący i uczucie to działa w drugą stronę. Kraje nordyckie z wyróżniającą się kulturą, czystym środowiskiem, najwyższej jakości designem oraz lokalną społecznością mocno fascynują pasażerów, którzy podróżują z Chin, Korei Południowej i Japonii, a potem korzystają z naszych statków” - powiedział wtedy Margus Hunt z grupy Tallink.
Grupa Tallink to jeden z najważniejszych operatorów promowych na Bałtyku. Firma posiada 14 statków i działa pod markami Tallink i Silja Line na sześciu różnych trasach. W ubiegłym roku statki grupy przewiozły prawie 10 milionów pasażerów. Firma jest strategicznym partnerem PromySkat, a rezerwacji na połączenia oferowane przez tego przewoźnika można dokonywać za pośrednictwem naszego serwisu.
PromySkat
Źródło: Tallink